If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Факт, че колегата е карал известно време с новите диоди ме навежда на мисълта, че те или не са били със същите параметри, като останалите или регулаторът не работи коректно или има много голям товар.
Ами аз какво казвам....
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Ти казваш, че има опукали диоди, които са били с обратим пробив и поради това не са били установени при ремонта.
Аз мисля, че това е малко вероятно.
Не си ме разбрал!
Болшинството от диодите, които се слагат в генераторите се правят с ценеров преход. Защо е така не знам, но знам, че привидно се възстановяват, но под товар не държат. Тая простотия я правят и мощните тиристори.
За това е най-добре да се смени целият пакет.
Мина времето, когато нямаше части.
Освен това, в повечето блокове са вградени и малките диоди. Те също създават достатъчно проблеми.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Не си ме разбрал!
Болшинството от диодите, които се слагат в генераторите се правят с ценеров преход. Защо е така не знам, но знам, че привидно се възстановяват, но под товар не държат. Тая простотия я правят и мощните тиристори.
За това е най-добре да се смени целият пакет.
Мина времето, когато нямаше части.
Освен това, в повечето блокове са вградени и малките диоди. Те също създават достатъчно проблеми.
Всъщност вероятно става въпрос на за ценерови а за Шотки диоди.
Предимството им се състои в значително по-ниското съпротивление в права посока, от което следва по-малка разсейвана топлина.
Недостатък им е по-малкото допустимо обратно напрежение, което е равносилно на ценеров пробив.
Ами тия от Ауто Италия ми казаха 2 варианта: Или нов алтернатор,който е 900 лева и им казах да си гледат работата!Или да отида да си взема алтернатора,да го дам на ремонт и после да ми го сложат обратно!Питах ги ако трябва да се смени бутало или сегмент дали трябва според тях да ми сменят целия двигател!??? Разбрахме се да го занесат те на ремонт и да не ми се правят,нали за това съм отишъл при тях...! Някой знае ли впрочем читав сервиз за Алфа в София,да не е този измислен техен официален,че за замяна с ново всеки знае! Преди 4 дена ми го прави същия номер и ме остави на пътя малко преди Ловеч и аз си помислих,че е някакъв по-сложен проблем за сегашния ремонт! Ще сменя диодната плочка и релето и да се надявам,че няма да ме остави пак на пътя,че тоя път ще я метна в някое дере и ще я запаля!Не се научиха тия Италианци да правят коли!
Ами тия от Ауто Италия ми казаха 2 варианта: Или нов алтернатор,който е 900 лева и им казах да си гледат работата!Или да отида да си взема алтернатора,да го дам на ремонт и после да ми го сложат обратно!Питах ги ако трябва да се смени бутало или сегмент дали трябва според тях да ми сменят целия двигател!??? Разбрахме се да го занесат те на ремонт и да не ми се правят,нали за това съм отишъл при тях...! Някой знае ли впрочем читав сервиз за Алфа в София,да не е този измислен техен официален,че за замяна с ново всеки знае! Преди 4 дена ми го прави същия номер и ме остави на пътя малко преди Ловеч и аз си помислих,че е някакъв по-сложен проблем за сегашния ремонт! Ще сменя диодната плочка и релето и да се надявам,че няма да ме остави пак на пътя,че тоя път ще я метна в някое дере и ще я запаля!Не се научиха тия Италианци да правят коли!
Съветвам те да занесеш алтернатора на ремонт на място, където правят само това. Примерно на Раковски след Сливница има няколко работилници.
Според мен трябва да го погледне и ремонтира професионалист, защото е много вероятно да има нарушена изолация на статорни намотки и диодите да горят от това. Този проблем с мултицет НЕ се установява.
1.Знаете ли как се поздравяват Алфистите!? - с "моите съболезнования.....!"
2.Ако в автобус на градския транспорт се провикнете: Има ли Алфисти?- половината автобус ще вдигне ръка!
3.Знаете ли какво има в книжката за технически прегледи когато купите Алфа-билетчета за градския транспорт!
Хахаха...Тези лафофове не ги бях чувал .
Сега сериозно, както е казал колегата, закарай си алтернатора в специализиран сервиз за стартери и алтернатори. НА Сливница има един-два такива, на ул Любляна в Овча купел също има няколко, които съм ползвал.
И вземи да си намериш читав сервиз, където да си поддържаш колата - има достатъчни читави форумни сервизи за тази цел, мисля, че където и да отидеш няма да сбъркаш - Лисан, Вентура, Екстрийм, Руби кар и т.н. - има и тук: http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
Аз лично ползвам услугите на Сашо ( Лисан сервиз), като от години си карам там Делтата и затова в последствие зайарах и АЛфта там. Но който и да избереш, нма да сбъркаш.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Да споделя какво стана с Алтернатора!
От Ауто Италия ми дадоха една напоителна ценичка от 320 лева да го ремонтират в друг сервиз! Отидох взех си го и го дадох в сервиза на ъгъла на Сливница и Раковска.Излезе,че и изгърмял напълно-статор и диодна плочка . Проблема се оказа от ролката ,която е блокирала и от там останалите проблеми! Взех си рециклиран със 6 месеца гаранция за 180 лева и приключи въпроса! За сравнение само при Италианеца ми искаха 150 кинта за демонтиран(стар) алтернатор.
Талянеца винаги е бил с надути цени още преди годин...поне 15 (гол да го ба*а) не е място за втора ръка части ! Честит ремонтиран алтернатор и безавариЙни !
Благодаря! Да се похваля каква тениска си направих....! 2 дена след ремонта на проблема с алтернатора започна да мига реотана за изгоряла подгряваща свещ! Кога ще карам поне месец без нещо да се обади се питам..!?Иначе кефа от карането на 159 си е голям!
Comment